Contact

navigation_sitewide_header

Lees voor
  1. Stuur door
Stuur door

Contact

Correspondentieadres

Gemeente Enkhuizen
Postbus 11
1600 AA Enkhuizen
Telefoon: (0228) 36 01 00
Fax: (0228) 32 00 94
E-mail: stadhuis@enkhuizen.nl
Internet: http://www.enkhuizen.nl

Vragen over gemeentelijke belastingen kunt u ook naar het volgende e-mailadres sturen: belastingen@enkhuizen.nl


Bezoekadressen

  • Stadskantoor, Hoogstraat 11, 1601 KT Enkhuizen
  • Administratiekantoor, Westerstraat 111, 1601 AD Enkhuizen
  • Stadhuis, Breedstraat 53, 1601 KA Enkhuizen

Openingstijden Dienstverlening

Maandag tot en met vrijdag: 9.00 tot 16.00 uur
Donderdagavond: 18.00 tot 20.00 uur

Tijdens deze openingstijden kunt u de volgende zaken afhalen of regelen bij de balie van het Servicepunt:
  • uittreksel bevolkingsadministratie;
  • verklaring omtrent gedrag;
  • doorgeven van een verhuizing;
  • afhalen van uw al bestelde paspoort, rijbewijs of identiteitskaart.

Openingstijden loket Bouwen en Wonen

Dinsdag en donderdag: 9.00 tot 12.00 uur.

E-mail adres: Omgevingsloket@enkhuizen.nl

WMO loket

Bezoekadres: Vijzelstraat 24
Telefoon: (0228) 31 54 00
E-mail: zorgloket@enkhuizen.nl

Openingstijden: donderdag van 9.00 tot 12.00 uur is er inloopspreekuur. 's Middags is er spreekuur op afspraak.

Sociale Voorzieningen

Voor informatie of het maken van een afspraak telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur via tel.: (0228) 36 01 00.

Contactformulier

Als u een vraag of suggestie heeft voor de website of de dienstverlening van de gemeente, kunt u het onderstaande contactformulier invullen. De gemeente zal binnen 5 werkdagen reageren op uw vraag of suggestie.
  1. Stap 1
  2. Stap 2