Contact en openingstijden

Vanwege corona maatregelen handelen wij zoveel mogelijk vragen digitaal en telefonisch af. Als gemeente werken we mee om het virus gezamenlijk onder controle te houden. Wij vragen u bij verkoudheid, hoest of koorts pas een afspraak te maken als u weer beter bent. Binnen ons stadskantoor hanteren wij de 1,5 meter maatregel.

Afspraak

Voor producten van burgerzaken (zoals rijbewijs, ID-kaart op paspoort) werken wij op afspraak. U kunt hiervoor zelf online een afspraak maken of telefonisch contact met ons opnemen via 140228 of (0228) 360100.

Direct online regelen

De onderstaande producten kunt u snel zelf online regelen:

Vraag stellen

Heeft u een vraag of suggestie? Laat het ons weten via het online formulier.

Online vraag stellen

Bel ons

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur op (0228) 360 100 of 140228

Acquisitie via het telefoonnummer wordt niet op prijs gesteld. Stuur in plaats daarvan een e-mail.

Openingstijden stadskantoor

Ons stadskantoor is geopend op:

  • maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 08:30 tot 17:00
  • vrijdag van 08:30 tot 13:00

U kunt hier terecht voor het ophalen van uw documenten en voor al uw algemene vragen. 

Voor onze burgerzaken producten werken wij op afspraak. U kunt hiervoor zelf online een afspraak maken of telefonisch contact met ons opnemen via 140228 of (0228) 360 100. Ook als u tijdens de avondopenstelling langs wilt komen, vragen wij u een afspraak te maken. 

Bezoekadres: Hoogstraat 11, 1601 KT Enkhuizen

Postadres: Postbus 20, 1610 AA Bovenkarspel

Onze ontvangen post wordt gesorteerd en ingescand door WerkSaam (werk- en leerbedrijf voor regio Westfriesland). De gemeente ontvangt de post digitaal retour en stuurt het door naar de juiste afdeling/vakambtenaar. De fysieke poststukken worden door WerkSaam teruggebracht naar de gemeente voor opslag in het archief