Contact en openingstijden

Vanwege corona maatregelen werken wij zoveel mogelijk digitaal en telefonisch. Als gemeente werken we mee om het corona virus gezamenlijk onder controle te houden. Wij vragen u bij een verkoudheid, hoest of koorts pas een afspraak te maken als u weer beter bent. Wij hanteren de 1,5 meter maatregel binnen ons stadskantoor.

Afspraak

Voor producten van burgerzaken (zoals rijbewijs, ID-kaart of paspoort) werken wij op afspraak. U kunt hiervoor vanaf 6 juli zelf online een afspraak maken òf telefonisch contact met ons opnemen via 14 0228 om een afspraak te maken.

Direct online regelen

De onderstaande producten kunt u snel zelf online regelen:

Vraag stellen

Heeft u een vraag of suggestie? Laat het ons weten via het online formulier.

Online vraag stellen

Bel ons

We zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 08:30 en 17:00.

(0228) 360 100

140228

Acquisitie via het telefoonnummer wordt niet op prijs gesteld. Stuur in plaats daarvan een e-mail.

Openingstijden stadskantoor

Het stadskantoor is geopend op:

  • maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 08:30 tot 17:00
  • vrijdag van 08:30 tot 13:00

U kunt hier terecht voor het ophalen van uw documenten of voor algemene vragen.

Voor onze burgerzaken producten werken bij op afspraak. U kunt hiervoor vanaf 6 juli zelf online een afspraak maken òf telefonisch contact met ons opnemen via 14 0228 om een afspraak te maken.

Bezoekadres: Hoogstraat 11, 1601 KT Enkhuizen

Postadres: Postbus 20, 1610 AA Bovenkarspel

Onze ontvangen post wordt gesorteerd en ingescand door WerkSaam (werk- en leerbedrijf voor regio Westfriesland). De gemeente ontvangt de post digitaal retour en stuurt het door naar de juiste afdeling/vakambtenaar. De fysieke poststukken worden door WerkSaam teruggebracht naar de gemeente voor opslag in het archief