Contact en openingstijden

 

Vanwege corona handelen wij zoveel mogelijk vragen digitaal en telefonisch af. Als gemeente werken we mee om het virus gezamenlijk onder controle te houden. Wij vragen u bij verkoudheid, hoest of koorts pas een afspraak te maken als u weer beter bent. Binnen ons stadskantoor zijn mondkapjes verplicht en hanteren wij de 1,5 meter-maatregel.

Paspoort, rijbewijs of omgevingsvergunning aanvragen?

Voor onze producten (zoals een rijbewijs, paspoort of vergunningen) werken wij op afspraak. U kunt hiervoor zelf online een afspraak maken of telefonisch contact met ons opnemen via 140228 of (0228) 360100.

Direct online regelen

De onderstaande producten kunt u snel zelf online regelen:

Telefonische bereikbaarheid

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur op (0228) 360 100 of 140228

Acquisitie via het telefoonnummer wordt niet op prijs gesteld. Stuur ons in plaats daarvan een e-mail (stadhuis@enkhuizen.nl).

Openingstijden stadskantoor

Ons stadskantoor is tijdens de lockdown geopend op maandag t/m donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 uur tot 13.00 uur.

Het stadskantoor is gesloten op de volgende dagen:

  • 27 april (Koningsdag)
  • 5 mei (Bevrijdingsdag)
  • 13 mei (Hemelvaartdag)
  • 14 mei
  • 24 mei (Tweede Pinksterdag)

Vrijdag 23 april is het gemeentehuis vanaf 15 uur niet meer telefonisch bereikbaar.

Het stadskantoor is alleen toegankelijk voor inwoners en ondernemers met een afspraak. 

 

Bezoekadres: Hoogstraat 11, 1601 KT Enkhuizen

Postadres: Postbus 20, 1610 AA Bovenkarspel

Onze ontvangen post wordt gesorteerd en ingescand door WerkSaam (werk- en leerbedrijf voor regio Westfriesland). De gemeente ontvangt de post digitaal retour en stuurt het door naar de juiste afdeling/vakambtenaar. De fysieke poststukken worden door WerkSaam teruggebracht naar de gemeente voor opslag in het archief

Vraag stellen

Heeft u een vraag of suggestie? Laat het ons weten via het online formulier.

Online vraag stellen